Analýza vnímání role celebrit v reklamě – Ivana Baladová
Ivana Baladová
Diplomová práce
Analýza vnímání role celebrit v reklamě
Analyzing Perception of Celebrity Role in Advertising
Anotace:
Diplomová práce s názvem Analýza vnímání role celebrit v reklamě pojednává o pohledu konečného spotřebitele na angažování slavných osobností v nejrůznějších reklamách. Cílem diplomové práce je tedy zjistit, jak je vnímána role celebrity působící v reklamě, zda je pohled diváka na tento druh propagace a prezentace produktů a služeb spíše pozitivní a dokáže přesvědčit, nebo naopak je veřejností vnímán …víceAbstract:
Diplom thesis called Analysis of the perception of the role of celebrities in advertising deals with final customers view on the involvement of celebrities in various advertisements. The purpose of this thesis is to find out, how perceived is the role of a celebrity in an advertisement, and if the view of a customer on this kind of propagation and presentation of products and services is mostly positive …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2013
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/96783
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 5. 2013
- Vedoucí: Tereza Navrátilová
- Oponent: Martina Gecíková
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Role of Celebrity Endorsement in Purchasing Decisions in Cosmetics on the Czech market
Diana Stašková -
Analýza vnímání role celebrity v reklamě
Lenka Jirkalová -
Efektivní televizní reklama na trhu telefonních operátorů
Ester Horovičová -
Vnímání televizní reklamy podporující LGBTQI+ komunitu generací X
Adéla Topolčanová -
Reprezentace mužství v TV reklamě: komparativní analýza (TV Nova vs. Markíza)
Alexandra Marčeková -
Dočista do čista. Způsob argumentace a přesvědčování v TV reklamě na prací prášky a čistící prostředky
Veronika Štědráková