Ivana Baladová

Diplomová práce

Analýza vnímání role celebrit v reklamě

Analyzing Perception of Celebrity Role in Advertising
Anotace:
Diplomová práce s názvem Analýza vnímání role celebrit v reklamě pojednává o pohledu konečného spotřebitele na angažování slavných osobností v nejrůznějších reklamách. Cílem diplomové práce je tedy zjistit, jak je vnímána role celebrity působící v reklamě, zda je pohled diváka na tento druh propagace a prezentace produktů a služeb spíše pozitivní a dokáže přesvědčit, nebo naopak je veřejností vnímán …více
Abstract:
Diplom thesis called Analysis of the perception of the role of celebrities in advertising deals with final customers view on the involvement of celebrities in various advertisements. The purpose of this thesis is to find out, how perceived is the role of a celebrity in an advertisement, and if the view of a customer on this kind of propagation and presentation of products and services is mostly positive …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 28. 5. 2013
  • Vedoucí: Tereza Navrátilová
  • Oponent: Martina Gecíková

Citační záznam

Plný text práce

Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita Ostrava

VŠB - Technická univerzita Ostrava

Ekonomická fakulta

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod