Propagace letních dětských táborů – Klára Spisarová
Klára Spisarová
Bachelor's thesis
Propagace letních dětských táborů
Promotion of summer children's camps
Anotácia:
Dnes existuje mnoho nástrojů pro propagaci produktu či služby, avšak jaké jsou nejvhodnější pro marketing letních dětských táborů? Teoretická část definuje základy komunikace, marketingu a historie vývoje táborů ve světě, a především v České republice. Praktická část se skládá z kvalitativního šetření v podobě 10 hloubkových telefonních rozhovorů s rodiči, co neposílají své děti na tábory. A dále práce …viacAbstract:
There are numerous marketing tools to promote a product or a service nowadays, however what are the most effective tools to promote children summer camps? The theoretical part defines the fundamentals of communication, marketing, and the history of camp development worldwide, with a focus on the Czech Republic. The practical section consists of qualitative research in the form of 10 in-depth telephone …viacObhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2024
- Vedúci: Ing. Petra Průšová
- Oponent: Martin Charvát
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Prohlašuji, že jsem bakalářskou práci zpracovala samostatně a že jsem uvedla všechny použité prameny a literaturu, ze kterých jsem čerpala. Stvrzuji, že všechny odevzdané výtisky mé bakalářské práce se shodují s elektronickou verzí v informačním systému VŠKK a souhlasím s tím, aby práce byla zpřístupněna veřejnosti pro účely studia a výzkumu. I declare that I prepared the bachelor's thesis independently and that I have listed all the used sources and literature from which I drew. I confirm that all submitted copies of my bachelor's thesis match the electronic version in the VŠKK information system and I agree with the work being made available to the public for study and research purposes.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
University of Creative CommunicationBachelor programme / specializace:
Creative Marketing and Communication / Creative Marketing and Communication
Práce na příbuzné téma
-
Marketingové nástroje pro nábor IT specialistů
Ivana Chytrová -
Marketingové nástroje českých hudebních festivalů
Alexander Nuridzhanov -
Online marketingové nástroje internetového obchodu a jejich efektivita na českém a polském trhu
Jan Žižka -
Současné online marketingové nástroje komunikace aplikované v kulturních organizacích
Karolína Vejražková -
Marketingové nástroje specifické produktové kategorie
Veronika Vajnerová -
Marketingové nástroje v procesu výroby a distribuce českého celovečerního snímku
Jan Hejna -
Efektivita product placementu, jakožto marketingového nástroje, v českém filmu
Matyáš Bulín -
Obsah se sportovci na sociálních sítích jako nástroj marketingové komunikace společnosti Red Bull Česká republika, s.r.o.
Viktor KŘAPA