Zavedení nové produktové řady na ruský trh – Andrea Lattenbergová
Andrea Lattenbergová
Diplomová práce
Zavedení nové produktové řady na ruský trh
New Product Range Launch to Russian Market
Anotace:
Předmětem diplomové práce je návrh marketingové strategie pro vstup konkrétní produktové řady na ruský trh. Práce je rozdělena do čtyř částí. Teoretická část je zaměřena na vymezení základních marketingových pojmů a popis jednotlivých fází při tvorbě marketingové strategie. V druhé části práce je představena společnost Bochemie a.s. a produktová řada SAVO. Ve třetí, analytické části, jsou provedeny …víceAbstract:
The subject of this dissertation is a proposal of the marketing strategy for approaching of the particular product’s line on the Russian market. The dissertation contains of four parts. The theoretical one focuses on definition of the basic marketing notions and description of individual steps in creating the marketing strategy. The second part introduces the company Bohemia a.s. and the product line …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2011
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/87730
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 5. 2011
- Vedoucí: Šárka Vilamová
- Oponent: Monika Pohludková
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
LATTENBERGOVÁ, Andrea. \textit{Zavedení nové produktové řady na ruský trh}. Online. Diplomová práce. Ostrava: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, Fakulta metalurgie a materiálového inženýrství. 2011. Dostupné z: https://theses.cz/id/w6cl7s/.
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Fakulta metalurgie a materiálového inženýrstvíMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a řízení průmyslových systémů / Ekonomika a management v průmyslu
Práce na příbuzné téma
-
An Experimental Investigation of Trust and Cooperation in Strategic and Non-Strategic Settings
Diya Elizabeth Abraham -
Referential Importance: Investigation Based on Quantitative, Intuitive Judgement, Lexicogrammatical and FSP Approaches
Jiří Lukl -
An Analysis of Marketing Communication of Amnesty International
Leila Butskhrikidze -
Forms and functions of speech acts in marketing and intercultural communication and their impact on corporate marketing communication results
Mariya Belozyorova -
An Analysis of Marketing Communication by the Fingers Up Music Festival
Martina Janků -
Communication As a load Bearing Element of the Marketing Communication
Svetlana Senko -
The Analysis and suggested marketing communication for CleanMySpace start-up company
Anastasiia Tolstykh -
Integrated Marketing Communication and Company’s Business Plan
Tatiana Runtova