Andrea Lattenbergová

Diplomová práce

Zavedení nové produktové řady na ruský trh

New Product Range Launch to Russian Market
Anotace:
Předmětem diplomové práce je návrh marketingové strategie pro vstup konkrétní produktové řady na ruský trh. Práce je rozdělena do čtyř částí. Teoretická část je zaměřena na vymezení základních marketingových pojmů a popis jednotlivých fází při tvorbě marketingové strategie. V druhé části práce je představena společnost Bochemie a.s. a produktová řada SAVO. Ve třetí, analytické části, jsou provedeny …více
Abstract:
The subject of this dissertation is a proposal of the marketing strategy for approaching of the particular product’s line on the Russian market. The dissertation contains of four parts. The theoretical one focuses on definition of the basic marketing notions and description of individual steps in creating the marketing strategy. The second part introduces the company Bohemia a.s. and the product line …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 24. 5. 2011
  • Vedoucí: Šárka Vilamová
  • Oponent: Monika Pohludková

Citační záznam

Plný text práce

Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita Ostrava