Bc. Veronika Volodina

Bakalářská práce

Is the classic advertising era over?

Is the classic advertising era over?
Anotace:
Tato práce se zabývá zjištěním relevance klasické reklamy v současném světě a v blízké budoucnosti mezi spotřebiteli. Pozoruje změny v reklamě, věnuje velkou pozornost přechodu z tradičních na online kanály, zjišťuje a chápe, jaké místo a role čeká tradiční reklamu.Byly provedeny a analyzovány kvantitativní a kvalitativní výzkumy.
Abstract:
This thesis is about finding out the relevance of classical advertising in the contemporary world and in the near future among consumers. It observes changes in advertising, paying great attention to the transition from traditional to online channels, finding out and understanding what place and role awaits traditional advertising. Quantitative and qualitative researches were conducted and analyzed …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 26. 6. 2024
  • Vedoucí: Ph.D. Kristina Lenkova
  • Oponent: Mgr. Jitka Cirklová, M.A.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní