Is the classic advertising era over? – Bc. Veronika Volodina
Bc. Veronika Volodina
Bachelor's thesis
Is the classic advertising era over?
Is the classic advertising era over?
Anotácia:
Tato práce se zabývá zjištěním relevance klasické reklamy v současném světě a v blízké budoucnosti mezi spotřebiteli. Pozoruje změny v reklamě, věnuje velkou pozornost přechodu z tradičních na online kanály, zjišťuje a chápe, jaké místo a role čeká tradiční reklamu.Byly provedeny a analyzovány kvantitativní a kvalitativní výzkumy.Abstract:
This thesis is about finding out the relevance of classical advertising in the contemporary world and in the near future among consumers. It observes changes in advertising, paying great attention to the transition from traditional to online channels, finding out and understanding what place and role awaits traditional advertising. Quantitative and qualitative researches were conducted and analyzed …viac
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2024
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/f20d1/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 6. 2024
- Vedúci: Ph.D. Kristina Lenkova
- Oponent: Mgr. Jitka Cirklová, M.A.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / odbor:
Marketing Communication / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Leveraging Digital Marketing Channels in Travel, Leisure and Hospitality Industries
Mitali Patel -
Evaluation of Marketing Communication Channels of Toyota Czech Republic
Petra Jílková -
Using Customer Feedback for Improvements in Customer Experience Management
Jayesh Rane -
Integration of Voice of Customer into Customer Experience Measurement
Lucie Šperková -
Digital maturity level and success in customer acquisition - Strategic impulses for staying competitve through potentials in customer profiling - a study in the oil and gas industry
Dominique Ellen Michaela Futterer -
CUSTOMER SERVICE QUALITY, CUSTOMER RETENTION AND SWITCH INTENTIONS: A GHANAIAN RETAIL BANK'S CUSTOMERS VOICE.
Justice Banahene -
Customer Prefferences Towards Online Food Delivery Services
Olesia Hlushchenko -
Customer satisfaction in the Bulgarian civil aviation market - Case study of customer satisfaction analysis of Bulgaria Air
Nadezhda Iliyanova Rusinova