Možnosti implementace CRM na business trhu – Martin Pačka
Martin Pačka
Diplomová práce
Možnosti implementace CRM na business trhu
The Possibilities of CRM Implementation on the Business Market
Anotace:
Diplomová práce je zaměřená na oblast CRM systému a získání potřebných dat pro zavedení tohoto systému v praxi. Dalším cílem výzkumu je snaha zmapovat nejčastější příčiny zhoršení vztahů mezi dodavatelem a odběratelem a také důležitost různých faktorů a způsobů komunikace, v obchodním vztahu. Výzkum probíhal formou elektronického dotazování prostřednictvím e-mailu. Z výzkumu vyplynulo, že zavedení …víceAbstract:
The thesis is focused on CRM systems , one of the goals is obtain the data for implement this system in practice. Next objective of research is effort to uncover the most frequent causes of worsening relations between the supplier and the customer and the importance of different factors and methods of communication in business relations. The research was made by electronic interrogation through electronic …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2011
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/84963
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 5. 2011
- Vedoucí: Markéta Zajarošová
- Oponent: Jakub Řeřicha
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Návrh strategie vstupu na slovenský trh pro společnost ADCALL systems s.r.o.
Ondřej Lidmila -
Srovnání prodejních systémů v kosmetických společnostech Mary Kay ČR s.r.o. a Oriflame Czech Republic s.r.o.
Lenka Zapletalová -
The Role of Direct Marketing in the CRM Strategy
Kamila Imanbayeva -
CRM strategie pro Pneumologickou kliniku 2. LF UK a FN Motol u pacientů s chronickým plicním onemocněním
Markéta Karasová -
CRM a úloha analýzy dat v moderním marketingovém přístupu
David Válek -
CRM systémy jako nástroj obchodní strategie
Pavel Kozelský -
CRM and other ways how to develop the relationship with the costumer
Gizem Beytut -
Trendy CRM a možnosti jejich využití v praxi podniku
Sofya Tedeeva