Purchasing Behaviour of Generation Z within Cosmetics Industry in the Czech Market – Veronika Medková
Veronika Medková
Master's thesis
Purchasing Behaviour of Generation Z within Cosmetics Industry in the Czech Market
Nákupní chování generace Z v kosmetickém průmyslu na českém trhu
Anotácia:
Cílem této diplomové práce je identifikovat hlavní hybatele ovlivňující nákupní chování generace Z při nákupu udržitelné osobní pečující kosmetiky, aby bylo možné získat relevantní poznatky umožňující formulaci strategických marketingových doporučení, která efektivně osloví větší zákaznickou základnu v rámci této konkrétní demografické skupiny. Výzkum byl proveden prostřednictvím online dotazníkového …viacAbstract:
The aim of this study is to identify the main drivers influencing the purchasing behaviour of Generation Z when buying sustainable personal care cosmetic products in order to extract pertinent insights, allowing for the formulation of strategic implications in marketing that effectively appeal to and attract a larger customer base within this specific demographic. The research was conducted through …viac
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2024
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/92285
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 5. 2024
- Vedúci: Andrea Escobar Rios
- Oponent: Eva Křenková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/92285
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme:
Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Světový trh cukru a postavení ČR na tomto trhu
Lucie Vrběcká -
Impact of green marketing on consumer behaviour
Alvin George Kumbalandhanam -
Faktory ovlivňující zelené nákupní chování českých spotřebitelů
Bára FIALOVÁ -
Faktory ovlivňující zelené nákupní chování spotřebitelů v České republice
Eliška Čechová -
Zelené chování obchodních řetězců (TESCO, Penny, Kaufland)
Andrea PRAŽMOVÁ -
Faktory ovlivňující nákupní chování gen Z na trhu s luxusním zbožím
Viktorie Oderská -
Cenová hladina vín jako determinant nákupního chování spotřebitelů
Yana Kalinichenko -
Zaměstnanecké benefity a jejich preference z pohledu generace Z v sektoru služeb
Veronika Voňková