Music in the Time of COVID-19 - Consumer Behavior of the User of Streaming Services – Otakar Kšír
Otakar Kšír
Diplomová práce
Music in the Time of COVID-19 - Consumer Behavior of the User of Streaming Services
Hudba v době COVID-19 - spotřebitelské chování uživatelů streamovacích služeb
Anotace:
Tato studie zkoumá vliv makroekonomických faktorů na chování spotřebitelů v odvětví streamování hudby. Výzkumné hypotézy se zaměřují na sníženou mobilitu a sentiment v oblasti hudby v důsledku Covid-19. Popisné statistiky odhalují rozdíly v aktivitě streamování a rovnováhu veselých a smutných písní. Korelace ukazují asociace mezi rezidenční a maloobchodní aktivitou a rezidenční a pracovní aktivitou …víceAbstract:
This study investigates the impact of macroeconomic factors on consumer behavior in the music streaming industry. Research hypotheses focus on reduced mobility and sentiment in music due to Covid-19. Descriptive statistics reveal variation in streaming activity and a balance of happy and sad songs. Correlations show associations between residential and retail activity, and residential and workplace …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 6. 2023
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/90820
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 8. 2023
- Vedoucí: Mojmír Sabolovič
- Oponent: Jiří Dvořák
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/90820
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program:
Management
Práce na příbuzné téma
-
Ethical consumption participation analysis and motivational factors
Julija Krauze -
Key Factors of Satisfaction with Airbnb Services
Adam Faldyna -
Factors influencing the customer decision-making process when choosing a destination
Klára Menšíková -
Consumer Behavior in the Sharing Economy – Airbnb Consumer Adoption Factors
Leonor de Almeida Santos Sobreira -
Faktory ovlivňující nákupní chování spotřebitelů
Veronika Blaniková -
The factors influencing consumer buying behaviour in Indian Civil Aviation Industry
Somya Bhatnagar -
Chování spotřebitelů a faktory ovlivňující kupní rozhodovací proces na automobilovém trhu
Kateřina Pořízková -
Importat factors of alternative food networks potential in regional development
Petra Strmisková