Bich Ngoc To

Diplomová práce

Specifika komerčních komunikací ve Vietnamu

The Specifics of Commercial Communications in Vietnam
Anotace:
Diplomová práce se zabývá trhem komerčních komunikací ve Vietnamu a vymezením jeho specifik. Vodítkem pro porovnání je český trh komerčních komunikací. První kapitola se zabývá teoretickým východiskem pro celou práci. Šest forem komerčních komunikací (Reklama, Direct Marketing, Sales Promotion, Public Relations, Sponzoring a Online komunikace) je zařazeno do širšího rámce marketingové komunikace. Druhá …více
Abstract:
This diploma thesis deals with the commercial communications market in Vietnam and describes its specifics. The guideline to comparison is the Czech market of commercial communications. The first chapter deals with the theoretical basis. Six forms of commercial communications (Advertising, Direct Marketing, Sales Promotion, Public Relations, Sponsoring and Online Communication) are included in a wider …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 10. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 20. 9. 2012
  • Vedoucí: Jiří Zeman
  • Oponent: Alena Filipová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/33936

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod