Specifika komerčních komunikací ve Vietnamu – Bich Ngoc To
Bich Ngoc To
Diplomová práce
Specifika komerčních komunikací ve Vietnamu
The Specifics of Commercial Communications in Vietnam
Anotace:
Diplomová práce se zabývá trhem komerčních komunikací ve Vietnamu a vymezením jeho specifik. Vodítkem pro porovnání je český trh komerčních komunikací. První kapitola se zabývá teoretickým východiskem pro celou práci. Šest forem komerčních komunikací (Reklama, Direct Marketing, Sales Promotion, Public Relations, Sponzoring a Online komunikace) je zařazeno do širšího rámce marketingové komunikace. Druhá …víceAbstract:
This diploma thesis deals with the commercial communications market in Vietnam and describes its specifics. The guideline to comparison is the Czech market of commercial communications. The first chapter deals with the theoretical basis. Six forms of commercial communications (Advertising, Direct Marketing, Sales Promotion, Public Relations, Sponsoring and Online Communication) are included in a wider …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 10. 2011
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/33936
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 9. 2012
- Vedoucí: Jiří Zeman
- Oponent: Alena Filipová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/33936
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace Komerční banky a.s.
Lea Nechvílová -
Specifika komerční komunikace k cílové skupině senioři
Zuzana Menšíková -
Product placement jako nová forma komerční komunikace
Richard Unruh -
Product placement jako nová forma komerční komunikace
Michaela Brožová -
Specifika komerční komunikace k cílové skupině senioři
Patrik Fingr -
Produkt placement jako nová forma komerční komunikace
Štěpán Kadlec -
Počátky řemeslné výroby v Čechách a počátky komerční komunikace
Irena Jochmanová -
Specifika komerční komunikace k cílové skupině děti
Pavla Vyskočilová