Tvorba Federica Díaze v letech 2009-2017 z hlediska tematických okruhů – Bc. Pavla Zámečníková
Bc. Pavla Zámečníková
Diplomová práce
Tvorba Federica Díaze v letech 2009-2017 z hlediska tematických okruhů
Work of Federico Díaz in 2009-2017 from the perspective of thematic areas
Anotace:
Federico Díaz je multimediální umělec. Na české umělecké scéně se začíná pohybovat od 90. let 20. století. Ve své tvorbě pracuje s novými médii a roboty. Práce je zaměřena na období 2009-2017. Díla z tohoto období jsou uspořádány do jednotlivých tematických celků a jsou uvedena do širších souvislostí Díazovy tvorby.Abstract:
Federico Díaz is a multimedia artist. On the czech art scene he is since 90's. In his work he works with new media and robots. The work is focused on the period 2009-2017. The works of this period are organized into individual thematic units and are introduced in the broader context of Díaz's work.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2017
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/db1cn/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2017
- Vedoucí: doc. Mgr. Jana Horáková, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Martin Flašar, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií
Práce na příbuzné téma
-
Media Convergence: Networked Digital Media in Everyday Life of University Students
Tereza Dolejší -
Use of Digital Media in Foreign Language Acquisition
Szaszková Szaszková -
The role of digital and social media marketing in consumer behaviour
Alina Koltykova -
Nurturing Creativity: Teaching Using Digital Media
Ján Gajdoš -
Federico Díaz / super-mediální umělec
Zuzana Gellnerová -
Federico Díaz a skupina E AREA (Federcio Díaz and E AREA)
Martina Šviková -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Sanzhar Isakov -
The Role of New Media in Marketing Communication
Nicola Naušová