Vliv osobnosti manažera na úroveň firemní kultury ve společnosti Reklama KUBÍČEK, s.r.o. – Iveta Bartóková
Iveta Bartóková
Bakalářská práce
Vliv osobnosti manažera na úroveň firemní kultury ve společnosti Reklama KUBÍČEK, s.r.o.
The Influence of the Manager's Personality on the Level of Corporate Culture in Reklama Kubíček Company
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je vyzkoumat jaký vliv mají manažeři na firemní kulturu společnosti. Teoretická část poskytuje vysvětlení pojmu firemní kultura, změny firemní kultury a nástorje pro její změnu. Dále popisuje postavu manažera a jeho vlivu na firemní kulturu. Metodologická část definuje výzkumné otázky a metody výzkumu. V praktické části je představena zkoumaná společnost a shrnuty výsledky …víceAbstract:
The aim of this thesis is to examine whether managers influence corporate culture, and if so how. The theoretical part provides an explanation of the concept of corporate culture, describes changes which occur and reveals the basis for the changes. It also describes the character of the manager and their influence on corporate culture. The methodological part defines research questions and methods …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2019
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
BARTÓKOVÁ, Iveta. \textit{Vliv osobnosti manažera na úroveň firemní kultury ve společnosti Reklama KUBÍČEK, s.r.o.}. Online. Bakalářská práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací. 2019. Dostupné z: https://theses.cz/id/w6t8gf/.
Jak správně citovat práci
Bartóková, Iveta. Vliv osobnosti manažera na úroveň firemní kultury ve společnosti Reklama KUBÍČEK, s.r.o.. Zlín, 2019. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Vliv emoční inteligence manažera na kulturu učení na pracovišti
Kateřina Hrstková -
Vliv stylu řízení na spokojenost pracovníků v sociálních službách
Milena Strasserová -
Dynamický kurzový vývoj a jeho vliv na chování manažerů měnových rizik na trhu FX opcí
Štěpán Najman -
Hodnocení pracovního výkonu a jeho vliv na výkon zaměstnanců
Josef Břicháček -
Vliv manažerů na fluktuaci zaměstnanců
Marie Tomková -
Vplyv manažéra na výsledky podnikania na Slovensku
Ondrej Janičkovič -
Vliv chování manažerů na ostatní zaměstnance
Adéla Mokrejšová -
Vliv tvorby opravných položek a rezerv na daň z příjmů ve firmách zabývajících se výrobou solární energie
Karolína Kahounová