Propagace e-shopu Fofrvozik.cz využívající online komunikaci se zákazníky – Bc. Tereza Uherková
Bc. Tereza Uherková
Bakalářská práce
Propagace e-shopu Fofrvozik.cz využívající online komunikaci se zákazníky
Promotion of the e-shop Fofrvozik.cz utilizing online communication with customers
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na podporu online komunikace pro potřeby propagace e-shopu Fofrvozik.cz. Cílem bakalářské práce je optimalizovat účinnost příslušných webových stránek pomocí vybraných marketingových nástrojů za podpory umělé inteligence. První část práce poskytuje přehled nástrojů digitálního marketingu a požadavků na jejich integraci do komunikačních procesů se zákazníky. Využitými metodami …víceAbstract:
This bachelor thesis focuses on supporting online communication for the promotion needs of the e-shop Fofrvozik.cz. The aim of the thesis is to optimize the effectiveness of the relevant website through selected marketing tools with the support of artificial intelligence. The first part of the thesis provides an overview of digital marketing tools and the requirements for their integration into customer …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2025
Identifikátor:
https://is.slu.cz/th/czbik/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2025
- Vedoucí: Mgr. Milena Janáková, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Vojtěch Malátek
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
UHERKOVÁ, Tereza. \textit{Propagace e-shopu Fofrvozik.cz využívající online komunikaci se zákazníky}. Online. Bakalářská práce. Opava: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné. 2025. Dostupné z: https://theses.cz/id/w6user/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSlezská univerzita v Opavě
Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéBakalářský studijní program / obor:
Manažerská informatika / Manažerská informatika
Práce na příbuzné téma
-
Implementace moderních marketingových nástrojů do propagační strategie FAI
Ondřej Lah -
Implementace marketingových nástrojů do malého podniku
Zuzana Hovancová -
Implementace moderních marketingových nástrojů ve firmě CAIS s. r. o.
Jan Křepelka -
Implementace CMT SaaS služby do finanční instituce
Tomáš Vrzák -
Návrh a implementace marketingové strategie ve společnosti Sodexo
Viktoriya Tsaruk -
Analýza a implementace věrnostního marketingového nástroje
Tomáš Lamacz -
Návrh a implementace etických kodexů v podnicích v odvětví finančních služeb
Michaela Ruso -
Implementace marketingových nástrojů ve společnosti Měď Povrly Slovakia, a.s.
Zuzana VALACHOVIČOVÁ