Kombinace výuky ve třídě s výukou v terénu – Bc. et Bc. Lenka Večerková
Bc. et Bc. Lenka Večerková
Diplomová práce
Kombinace výuky ve třídě s výukou v terénu
Combination of classroom teaching with fieldwork
Anotace:
Diplomová práce analyzuje data získána během výuky a po ní na vybrané základní škole. Uvažuje o terénní výuce jako podpůrné formě organizace výuky k výuce ve třídě. Práce analyzuje data získaná ve dvou skupinách žáků stejného ročníku, z nichž jedna skupina absolvovala výuku pouze ve třídě a druhá výuku ve třídě s následnou výukou v terénu. Analýza dat probíhala pomocí kontrolních testů, které byly …víceAbstract:
The thesis analyzes the data obtained during and after the classes at a selected primary school. It considers fieldwork as a supportive form of organization to classroom teaching. Research was conducted by obtaining data from two groups of pupils of the same grade, one of which attended only classroom teaching, and the other one attended classroom teaching followed by fieldwork. Data analysis was carried …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 4. 2018
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/pih77/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2018
- Vedoucí: Mgr. Radek Durna
- Oponent: doc. PaedDr. Eduard Hofmann, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství zeměpisu pro základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Komemorace druhého odboje na Žďársku v období normalizace v rámci badatelské výuky v terénu
Antonín Kadlec -
Divadelní spolek Krakonoš v obci Vysoké nad Jizerou: tradice ochotnického divadla, zážitková pedagogika a výuka v terénu jako způsob rozvoje povědomí o regionální historii na 2. stupni ZŠ.
Adéla Drmlová -
Terénní praktikum z botaniky v PR Rybníky v Trnávce
Vendula MARTINÍKOVÁ -
Možnosti terénní výuky geografie v Evropsky významné lokalitě (příkladová studie v povodí Kateřinského potoka v Českém lese)
Monika CIHELKOVÁ -
Výuka v terénu - pozitivní a negativní dopad antropogenní činnosti v okolí Doubravy
René ŠIMEČKA -
Terénní a projektová výuka v Bystřici nad Pernštejnem a jejím okolí
Kristýna Pecinová -
Budování třídního klimatu ve vybrané třídě malotřídní základní školy ve Středočeském kraji
Jana Šmejkalová -
Jak žáci oboru kadeřnictví vnímají pravidla chování ve třídě, ve škole a ve svém životě
Eva HAUSNEROVÁ