Bc. Nikola ŽIVČÁKOVÁ

Diplomová práce

Výzkum venkovní reklamy v centrální části města Plzeň

Outdoor advertising research in the city center of Pilsen
Anotace:
Cílem této práce je shrnutí dostupných poznatků z marketingové komunikace se zaměřením na OOH reklamu a realizovat výzkum venkovní reklamy v centru Plzně se zaměřením na Sady Pětatřicátníků. Metody výzkumu jsou pozorování a studium sekundárních zdrojů. Práce je rozdělena na teoretickou a empirickou část. Teoretická část pojednává o charakteristikách venkovní reklamy, její typologii a současných trendech …více
Abstract:
The aim of this diploma thesis is to summarize available findings about marketing communication focusing on OOH advertising and conduct research of outdoor advertising in the city center of Pilsen focusing on the area Sady Pětatřicátníků. The research methods are observation and study of secondary sources. The work is divided into theoretical and empirical part. The theoretical part discusses the characteristics …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2015
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Doc. PaedDr. Ludvík Eger, CSc.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

ŽIVČÁKOVÁ, Nikola. Výzkum venkovní reklamy v centrální části města Plzeň. Plzeň, 2015. diplomová práce (Ing.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomická
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/

ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI

Fakulta ekonomická

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management