Ing. Lucie Hrabalová

Bachelor's thesis

Prímý marketing

Direct marketing
Abstract:
Ve 2.polovině 20.století řada společností oživila a opětovně začala využívat jako základní marketingový nástroj přímý marketing. Přímý marketing je interaktivní systém, jehož podstatou je komunikace s každým individuálním zákazníkem na základě jeho požadavků, očekávání a vlastností. Provozovatelé přímého marketingu mohou využívat velké množství distribučních cest pro získání zákazníků. Patří mezi ně …more
Abstract:
A lot of trading companies revived and started again applying direct marketing as a primary marketing tool in the second half of 20th century. Direct marketing is an interactive system. The main theory of direct marketing is in communication with every single customer on the basis of his requests, expectations and qualities. Entrepreneurs of direct marketing can use a lot of distributive ways for obtaining …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 5. 2008

Thesis defence

  • Date of defence: 12. 6. 2008
  • Supervisor: doc. Ing. František Nahodil, CSc.
  • Reader: Ing. Miloslav Vaňák

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní

University of Finance and Administration

Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Management and Corporate Finance