Ing. Lucie Hrabalová

Bakalářská práce

Prímý marketing

Direct marketing
Anotace:
Ve 2.polovině 20.století řada společností oživila a opětovně začala využívat jako základní marketingový nástroj přímý marketing. Přímý marketing je interaktivní systém, jehož podstatou je komunikace s každým individuálním zákazníkem na základě jeho požadavků, očekávání a vlastností. Provozovatelé přímého marketingu mohou využívat velké množství distribučních cest pro získání zákazníků. Patří mezi ně …více
Abstract:
A lot of trading companies revived and started again applying direct marketing as a primary marketing tool in the second half of 20th century. Direct marketing is an interactive system. The main theory of direct marketing is in communication with every single customer on the basis of his requests, expectations and qualities. Entrepreneurs of direct marketing can use a lot of distributive ways for obtaining …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 5. 2008

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 12. 6. 2008
  • Vedoucí: doc. Ing. František Nahodil, CSc.
  • Oponent: Ing. Miloslav Vaňák

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance