Ing. Petronela Darnadiová

Diplomová práce

Tvorba komunikační kampaně

Development of communication campaign
Abstract:
The objective of the thesis “Development of Communication Campaign” is to develop communication campaign focused on recruitment of employees for the company FNZ. The thesis is divided into two main parts. In the theoretical part the marketing approach to human resource management and also concept of company image are introduced. In addition to that, the author focuses on integrated marketing communication …více
Abstract:
Cieľom diplomovej práce „Tvorba komunikačnej kampane“ je vytvoriť komunikačnú kampaň v oblasti náboru zamestnancov pre spoločnosť FNZ. Práca je rozdelená do dvoch častí. V teoretickej časti je predstavený marketingový prístup v oblasti personalistiky a koncept firemného image. Ďalej sa autorka venuje integrovanej komunikačnej kampani a rôznym prístupom k tvorbe komunikačnej kampane, z ktorých si pre …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 12. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 23. 1. 2013
  • Vedoucí: Ing. Klára Kašparová, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Ladislava Kuchynková, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta