Tvorba komunikační kampaně – Ing. Petronela Darnadiová
Ing. Petronela Darnadiová
Master's thesis
Tvorba komunikační kampaně
Development of communication campaign
Abstract:
The objective of the thesis “Development of Communication Campaign” is to develop communication campaign focused on recruitment of employees for the company FNZ. The thesis is divided into two main parts. In the theoretical part the marketing approach to human resource management and also concept of company image are introduced. In addition to that, the author focuses on integrated marketing communication …viacAbstract:
Cieľom diplomovej práce „Tvorba komunikačnej kampane“ je vytvoriť komunikačnú kampaň v oblasti náboru zamestnancov pre spoločnosť FNZ. Práca je rozdelená do dvoch častí. V teoretickej časti je predstavený marketingový prístup v oblasti personalistiky a koncept firemného image. Ďalej sa autorka venuje integrovanej komunikačnej kampani a rôznym prístupom k tvorbe komunikačnej kampane, z ktorých si pre …viacKľúčové slová
Komunikačná kampaň komunikačný plán tvorba komunikačnej kampane integrovaná marketingová komunikácia personálny marketing nábor zamestnancov image zamestnávateľa communication campaign communication plan development of communication campaign integrated marketing communication personal marketing employee recruitment employer image.
Jazyk práce: Slovak
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 12. 2012
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/kz9ou/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 1. 2013
- Vedúci: Ing. Klára Kašparová, Ph.D.
- Oponent: Ing. Ladislava Kuchynková, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasaryk University
Faculty of Economics and AdministrationMaster programme / odbor:
Economy and Management / Business Management
Práce na příbuzné téma
-
The Comparison of development in usage of Anglicisms in Slovak and Chinese Internet communication on social networks
Ivana Polaková -
The Role of the Direct Marketing in IMC with the Creation of Proposal of the Particular Campaign
Valeriia Kabanova -
The Project of Marketing Communication Campaign for RD Winery of RD Group
Thi Ngoc Diep Nguyen -
Integrovaná marketingová komunikace Letiště Praha a.s. a synergický efekt jednotlivých nástrojů
Monika Zárubová -
Integrovaná marketingová komunikace - synergický efekt jednotlivých nástrojů ve společnosti Dektrade a.s.
Daniela Benešová -
Efektivní integrovaná marketingová komunikace společnosti Albert
Monika Kofroňová -
Tvorba komunikační kampaně
Mária Bezrouková -
Tvorba komunikační kampaně
Andrej Abel