Bc. Ivana SIKOROVÁ
Master's thesis
Reklamnye slogany v torgovoj sfere
Advertising slogans in business network
Abstract:
The diploma thesis deals with the issue of creating advertising slogans and their characteristics in the trading network. The thesis is divided into three chapters. The first one contains analysis of the specifics of advertising texts, of slogans as an elemental category of an advertising text, and of some linguistic peculiarities of these texts. Second chapter is dedicated to the classification of …moreAbstract:
Diplomová práce se zabývá problematikou tvorby a charakteristiky sloganů v obchodní síti. Práce je rozdělena na tři celky. V první hlavní kapitole jsou analyzovány - výchozí specifika reklamních textů, slogany jako základní kategorie reklamního textu a vybrané lingvistické zvláštnosti reklamních textů. Druhá kapitola je zasvěcena klasifikaci sloganů podle různých kritérií, a dále je zde uvedena charakteristika …more
Language used: Russian
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 4. 2014
Accessible from:: 15. 4. 2014
Thesis defence
- Date of defence: 22. 5. 2014
- Supervisor: Mgr. Jiřina Svobodová, CSc.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
SIKOROVÁ, Ivana. Reklamnye slogany v torgovoj sfere. Plzeň, 2014. diplomová práce (Mgr.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 15.4.2014
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 15. 4. 2014 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of EducationMaster programme / field:
Teacher Training for Basic Schools / RJ-OV
Theses on a related topic
-
Angličtina v neanglickém reklamním textu
Martina HOLÁSKOVÁ -
Angličtina v neanglickém reklamním textu (v neanglicky mluvících zemích)
Martina HOLÁSKOVÁ -
Vliv emoji na efektivitu reklamního sdělení na sociálních sítích
Josef Andres -
Jazyková hra v reklamní komunikaci
Věra Legatová