Možnosti využití moderních technologií ve výuce ekonomických předmětů na SŠ – Lenka Čejková
Lenka Čejková
Diplomová práce
Možnosti využití moderních technologií ve výuce ekonomických předmětů na SŠ
Possibilities of using modern technologies in teaching economics in secondary schools
Anotace:
Diplomová práce se zabývá možnostmi využití moderních technologií ve výuce ekonomických předmětů na středních školách. V teoretické části je rozebrána problematika modernizace výuky, včetně představení dokumentu MŠMT Strategie digitálního vzdělávání do roku 2020. Dále jsou v rámci teoretické části podrobně rozebrány jednotlivé druhy moderních technologií. Poslední kapitola této části diplomové práce …víceAbstract:
This thesis is thematically focused on the use of modern technology in economic education at secondary schools. The theoretical part discusses the issue of modernization of education, including the presentation of the Ministry of Education document Strategy digital education by 2020. Furthermore in the context of theoretical analyzed in detail the different types of modern technology and the last chapter …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 11. 2015
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/50967
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2016
- Vedoucí: Katarína Krpálková Krelová
- Oponent: Tomáš Langer
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/50967
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Finance a účetnictví / Učitelství ekonomických předmětů pro střední školy
Práce na příbuzné téma
-
Využití interaktivní tabule ve výuce matematiky na 2. stupni ZŠ
Alena Zborovská -
Příklady využití interaktivní tabule v hodinách ruského jazyka na základní škole
Petra Matelová -
Interaktivní tabule na 1. stupni základní školy
Daniela Hrdonková -
Využití interaktivní tabule ve výuce předmětu český jazyk a literatura na středních školách
Markéta Černá -
Využití interaktivní tabule při výuce německého jazyka na ZŠ se zaměřením na reálie Německa
Martin Jodas -
Analýza programů pro interaktivní tabule
Kristýna Viková -
Interaktivní tabule na 1. stupni základní školy
Zuzana Dlabolová -
Interaktivní tabule ve výuce chemie na základní škole
Tomáš Krčil