Rychlé jmenování obrázků u žáků ve 2. třídě základní školy a základní školy logopedické jako prediktor úspěchu ve čtení a psaní – Anita ZLATOHLÁVKOVÁ
Anita ZLATOHLÁVKOVÁ
Master's thesis
Rychlé jmenování obrázků u žáků ve 2. třídě základní školy a základní školy logopedické jako prediktor úspěchu ve čtení a psaní
Rapid picture naming in the 2nd grade of elementary school and elementary school speech therapy as a predictor of success in reading and writing.
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá diagnostickou metodou Rychlého jmenování obrázků (RAN) (Seidlová Málková, Smolík, 2014) a její následnou aplikací u žáků druhého ročníku na základní škole běžného typu a na základní škole logopedické. Práce je členěna na teoretickou a praktickou část. Teoretická část se věnuje vymezením základních pojmů (čtenářská gramotnost, čtení a psaní), prvopočátečnímu čtení a psaní …moreAbstract:
This diploma thesis deals with the diagnostic method of rapid pictures naming (RAN) (Seidlová Málková, Smolík, 2014) and its subsequent application to second-year pupils at a regular primary school and a speech therapy primary school. The work is divided into a theoretical and a practical part. The theoretical part is devoted to the definition of basic terms (reading literacy, reading and writing) …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 4. 2024
Thesis defence
- Supervisor: PhDr. Renata Mlčáková, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ZLATOHLÁVKOVÁ, Anita. \textit{Rychlé jmenování obrázků u žáků ve 2. třídě základní školy a základní školy logopedické jako prediktor úspěchu ve čtení a psaní}. Online. Master's thesis. Olomouc: Palacký University Olomouc, Faculty of Education. 2024. Available from: https://theses.cz/id/w7o6rw/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
ZLATOHLÁVKOVÁ, Anita. Rychlé jmenování obrázků u žáků ve 2. třídě základní školy a základní školy logopedické jako prediktor úspěchu ve čtení a psaní. Olomouc, 2024. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaPalacký University Olomouc
Faculty of EducationMaster programme / field:
Teacher Training for Primary Schools and Special Needs Education / Teacher Training for Primary Schools and Special Needs Education
Theses on a related topic
-
Přechod z 1. stupně základní školy s Montessori výukou na 2. stupeň základní školy s běžnou výukou z pohledu žáka
Eliška Koupilová -
Konzumace návykových látek na základní škole praktické a na základní škole běžného typu
Simona Veselá -
Test zjišťování jazykového citu u dětí základní školy logopedické a základní školy běžného typu
Kateřina Janková -
Specifika v práci s textem u žáků 3. a 4. ročníku základní školy logopedické a základní školy běžného typu
Petra HÁJKOVÁ -
Přechod žáka se sluchovým postižením ze základní školy v režimu speciálního školství na základní školu běžného typu
Radka Černohousová -
Komparativní studie učebních plánů a osnov základní školy pro žáky se sluchovým postižením a běžné základní školy a oblast přírodopisu
Hana CHVALOVÁ -
Komparace pohybové gramotnosti u dětí 1. stupně navštěvujících lesní základní školu a běžnou základní školu
Adéla FISCHEROVÁ -
Dítě s onemocněním diabetes mellitus I. typu na Základní škole v Praze
Pavel Petrok
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights