The Role of the Direct Marketing in IMC with the Creation of Proposal of the Particular Campaign – Valeriia Kabanova
Valeriia Kabanova
Bakalářská práce
The Role of the Direct Marketing in IMC with the Creation of Proposal of the Particular Campaign
The Role of the Direct Marketing in IMC with the Creation of Proposal of the Particular Campaign
Anotace:
Tato práce je zaměřena na posouzení teoretické a praktické části mé diplomové práce. V první části mé práce budou napsány hlavní pojmy přímého marketingu, jak funguje, jaké typy se mohou hodit pro vyhodnocení kampaně, kterou budu pro svou diplomovou práci brát. Také bych rád upozornil na pozitivní a negativní stránky přímého marketingu, krátce pohovořil o jeho typech a popsal rozdíl mezi přímým a nepřímým …víceAbstract:
This work is aimed at considering the theoretical and practical parts of my thesis. In the first part of my work, it will be written the main concepts of Direct marketing, how it works, which types of it can be useful for evaluating the campaign that I will take for my thesis. Also, I would like to draw my attention to the positive and negative sides of direct marketing, shortly talk about types of …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2022
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/wxwui/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2022
- Vedoucí: PhDr. Martina Švecová, MSc
- Oponent: MSc Mirela Moldoveanu
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Marketing Communication / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Organizace reklamní kampaně v konkrétní firmě
Anastasiia Stepanova -
Kvantifikace finančních prostředků na marketingovou kampaň v konkrétní firmě
Petr Burkyt -
Projektové řešení - příprava a realizace Direct marketingové akce v konkrétní firmě
Tomáš Kejdana -
Návrh komunikační kampaně na podporu třídění odpadu v konkrétní oblasti
Romana Věntusová -
Analýza prostředků, technik a efektivnosti PR kampaně v konkrétním podniku
Martin Líska -
Analýza prostředků, technik a efektivnosti PR kampaně v konkrétním podniku
Iveta Šabatová -
Social, legal and ethical problems of the Direct Marketing
Sugandha Tikoo -
Direct Marketing (Přímá a obousměrná komunikace se zákazníkem)
Jan Šnajdr