Diferenciované učební úlohy pro výuku informatiky – Radim HECZKO
Radim HECZKO
Diplomová práce
Diferenciované učební úlohy pro výuku informatiky
Differentiated learning tasks for teaching computer science
Anotace:
Cílem této diplomové práce je vytvořit sadu diferenciovaných úloh pro výuku algoritmizace v podobě webové aplikace. V teoretické části práce jsou uvedeny základní informace ohledně popisu diferenciované výuky a samotných úloh. Dalšími tématy, kterými se práce zabývá je algoritmizace a informatika v novém znění RVP ZV do kterého ideálně pasuje následující téma, kterým je, pro tuto práci vybraný programovací …víceAbstract:
The goal of this thesis is to create a set of unique tasks used for the teaching of algorithmization, all in form of web application. The theoretical part of this thesis describes differentiated education and tasks. The next topics included in this thesis are algorithmization and informatics in the new wording by RVP ZV. Followed by the subject of programming language for teaching in primary school …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 4. 2024
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Bc. Libor Klubal, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HECZKO, Radim. Diferenciované učební úlohy pro výuku informatiky. Ostrava, 2024. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství informačních a komunikačních technologií pro 2. stupeň ZŠ (jednooborové studium)
Práce na příbuzné téma
-
Výuka robotiky pomocí stavebnice LEGO Mindstorms a nástroje Scratch
Kamila SIKOROVÁ -
Audiovizuální prostředky jako podpora výuky programování ve SCRATCHi
Ondřej KUBÍK -
Kurz programování v jazyce Scratch pro děti
Magdaléna SKÁCELOVÁ -
Výuka robotiky pomocí robota Photon a nástroje Scratch
Martin MAREŠ -
Pracovní listy pro výuku programování v prostředí Scratch pro ZŠ
Martina VAŠNOVSKÁ -
Výuka programování ve Scratch zaměřená na vytváření pojmů
Kristýna HOLEČKOVÁ -
Výuka přírodovědy prostřednictvím programu Scratch
Matěj TUHÝ -
Výuka programování v prostředí Scratch a Snap!
Jan STUDENÝ