Vliv komunikace značky na nákupní rozhodovací proces zákazníka – Kamila Prokopová
Kamila Prokopová
Bachelor's thesis
Vliv komunikace značky na nákupní rozhodovací proces zákazníka
The Influence of Brand Communication on the Customer's Purchasing Decision-making Process
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá vlivem komunikace značky na nákupní rozhodovací proces zákazníka. Teoretická část sumarizuje a vymezuje teoretické pojmy, které souvisejí s tématem budování značky a nákupním rozhodovacím procesem zákazníka. Praktická část je tvořena charakteristikou společnosti Kave Footwear a kvantitativním výzkumem. V závěru práce se nachází zodpovězení výzkumných otázek.Abstract:
This bachelor thesis deals with impact of brand communications on the customer decision-making process. The theoretical part summarizes and defines theoretical concepts related to the topic of brand building and the customer decision-making process. The practical part consists of the characteristics of the company Kave Footwear and quantitative research. At the end of the work there is the answer to …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 4. 2021
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
PROKOPOVÁ, Kamila. \textit{Vliv komunikace značky na nákupní rozhodovací proces zákazníka}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2021. Available from: https://theses.cz/id/w81f62/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Prokopová, Kamila. Vliv komunikace značky na nákupní rozhodovací proces zákazníka. Zlín, 2021. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Globální značka a její vliv na chování spotřebitele
Anastasiia Kalchenko -
Vliv značky na kupní chování spotřebitele
Johana Pogranová -
Udržitelné produkty a chování spotřebitele
Karolína Nohejlová -
Vliv značky na kupní chování spotřebitele
Matěj Pajma -
Vliv značky na kupní chování spotřebitele - značky kvality a původu potravin
Barbora Klánová -
Vliv značky na kupní chování spotřebitele
Polina Vlassova -
Vliv značky na kupní chování spotřebitele - regionální značení
Jakub Landsmann -
Vliv značky na kupní chování spotřebitele
David Krouský