Kamila Prokopová

Bachelor's thesis

Vliv komunikace značky na nákupní rozhodovací proces zákazníka

The Influence of Brand Communication on the Customer's Purchasing Decision-making Process
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá vlivem komunikace značky na nákupní rozhodovací proces zákazníka. Teoretická část sumarizuje a vymezuje teoretické pojmy, které souvisejí s tématem budování značky a nákupním rozhodovacím procesem zákazníka. Praktická část je tvořena charakteristikou společnosti Kave Footwear a kvantitativním výzkumem. V závěru práce se nachází zodpovězení výzkumných otázek.
Abstract:
This bachelor thesis deals with impact of brand communications on the customer decision-making process. The theoretical part summarizes and defines theoretical concepts related to the topic of brand building and the customer decision-making process. The practical part consists of the characteristics of the company Kave Footwear and quantitative research. At the end of the work there is the answer to …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 4. 2021

Thesis defence

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Prokopová, Kamila. Vliv komunikace značky na nákupní rozhodovací proces zákazníka. Zlín, 2021. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Multimedia Communications

Bachelor programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications