Elektronické obchodování na trhu s mobilními telefony – Michaela Pastorková
Michaela Pastorková
Bachelor's thesis
Elektronické obchodování na trhu s mobilními telefony
E - commerce in the CR
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou elektronického obchodování. V první části práce jsou vymezeny vybrané pojmy a možnosti při zakládání a provozování e shopu, tvorby reklamy a usnadnění při rozhodování o nákupu. Druhá část práce je věnována rozhodovacím procesům při samotné realizaci nákupu v internetovém obchodě nabízejícím mobilní telefony a příslušenství. Charakterizuje konkrétní druhy …moreAbstract:
This thesis deals with issues of electronic commerce. The first part defines basic concepts and options for setting up an e -shop, advertising and facilitating purchase decisions. The second part is about decisions of customers while buying from the online store which is offering mobile phones and accessories. The part characterizes the specific delivery and payment methods and analyses related data …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 11. 2015
Thesis defence
- Supervisor: RNDr. Jan Grosz
- Reader: Otakar Macháček, CSc.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
PASTORKOVÁ, Michaela. \textit{Elektronické obchodování na trhu s mobilními telefony}. Online. Bachelor's thesis. Praha: Czech University of Life Sciences Prague, Faculty of Economics and Management. 2015. Available from: https://theses.cz/id/w88ylo/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementBachelor programme / field:
Economics and Management / Economics and Management
Theses on a related topic
-
Analýza platebních možností na vybraných českých a zahraničních e-shopech
Jan Baláček -
E-commerce a další prodejní kanály jako trend obchodu (logistiky, komunikace)
Natálie Pechová -
E-commerce payment methods in Nepal: current state and challenges
Rojan Piya -
Možnosti rozvoje produktu vybraného e-shopu.
Jana Kočová -
Spotřebitelské preference generací Y a Z v rámci obchodního konceptu fair trade v České republice
Markéta Bartoníčková -
Consumer Behavior on Fair Trade Products in Turkish Market
Burak Tuna -
Chování spotřebitele na trhu s Fair trade produkty
Martina Skulínková -
Spotřebitelské preference při nakupování fair trade kávy
Jana Mašková
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights