Výslovnostní styly v rozhlasových reklamních spotech – Bc. Vendula OBDRŽÁLKOVÁ
Bc. Vendula OBDRŽÁLKOVÁ
Bakalářská práce
Výslovnostní styly v rozhlasových reklamních spotech
Pronunciation styles in radio commercials
Anotace:
Cílem bakalářské práce je popsat současnou úroveň rozhlasových spotů, analyzovat je na základě teoretických poznatků z oblasti fonetiky, fonologie a marketingu. Dále provést dotazníkové šetření, kterým bude zjištěno, jak veřejnost vnímá dnešní rozhlasovou reklamu a výslovnostní styly v ní používané. Reklamní rozhlasové spoty jsou poskytnuty produkčním studiem Industrial s. r. o., jímž se práce také …víceAbstract:
The major goal of this thesis is to describe the contemporary level of radio commercials and analyse them on the basis of findings in the areas of phonetics, phonology and marke-ting. Furthermore to carry out a questionnaire examination which will help to determine how is the contemporary radio advertising and its` pronunciation styles perceived by the public. Radio commercials have been provided by …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 5. 2008
Identifikátor:
7479
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2008
- Vedoucí: PaedDr. Marcela Göttlichová
Citační záznam
Jak správně citovat práci
OBDRŽÁLKOVÁ, Vendula. Výslovnostní styly v rozhlasových reklamních spotech. Zlín, 2008. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 12. 05. 2010
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Studio Damúza
Veronika Řezníková -
Produkce inscenace Být i nebýt 11.21 ve Studiu Marta
Šimon Koleček -
Výslovnostní styly v mluvených rozhlasových reklamních spotech
Markéta MACOUNOVÁ