Analýza silných a slabých stránek činnosti podnikatelského subjektu – Ing. Fuad Aliyev
Ing. Fuad Aliyev
Master's thesis
Analýza silných a slabých stránek činnosti podnikatelského subjektu
SW analysis of strengths and weaknesses of the business enterprise
Anotácia:
Diplоmová práce se zabývá analýzou silných a slаbých stránek činnosti pоdnikatelského subjektu. V teoretické části je anаlyzován pojem mikroprostředí, makrоprostředí a marketingové prostředí. Prаktická část obsahuje naplnění cíle mаgisterské práce, kterým je vytvořit úspěšnou strаtegii z podrobné analýzy silných a slаbých stránek hotelu „Olympia“ a příležitоstí a hrozeb na trhu.Abstract:
The magister work is dealing with SWOT analysis of strengths and weaknesses of the business enterprise. Theoretical part describes the concept of micro, macro and marketing environment. Practical part of the work solves the problem which is to create a successful strategy subjected to an analysis of the strengths and weaknesses of the hotel „Olympia“, the opportunities and threats in the market.Kľúčové slová
Interní analýza podniku externí analýza podniku SWOT mikroprostředí makroprostředí marketingové prostředí podnik marketingový mix dodavatelé zákazníci marketingoví zprostředkovatelé veřejnost konkurence./Internal Analysis External Analysis micro environment macro environment marketing environment business marketing mix suppliers customers marketing intermediaries competition.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 9. 2014
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/v3rmc/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 11. 2014
- Vedúci: Ing. Miloslav Vaňák
- Oponent: Ing. Miloslav Šašek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Strategická analýza vybraného podniku
Alsu Safarova -
Analýza finančního postavení důvěrně známého podniku (interní finanční analýza)
Aneta Drábková -
Interní marketing vybraného podniku
Dominika Cyříková -
Strategická analýza podniku OLMA, a.s.
Lukáš Dlouhý -
Analýza možností rozvoje podniku
Zuzana Barak -
Zhodnocení úrovně a kvality HR business partnerství v personálním útvaru výrobního podniku
Kristýna Šindelková -
Strategická analýza podniku
Petr Hanel -
Finanční analýza podniku jako podklad pro hodnocení finanční situace podniku
Ivana Janoušová