Metodika tvorby a realizace propagačního DVD k medaili „Kursk – 1943“ designéra Otakara Duška – Ing. Filip Sochor
Ing. Filip Sochor
Bachelor's thesis
Metodika tvorby a realizace propagačního DVD k medaili „Kursk – 1943“ designéra Otakara Duška
Promotional DVD of Medal "Kursk - 1943" designed by Otakar Dušek - Methodology of its Creation and Implementation
Abstract:
Propagace uměleckých předmětů je ve srovnání s propagací komerčních produktů v současné době často opomíjena. O specifické umělecké předměty má zájem pouze malá skupina, která má navíc i své specifické spotřebitelské chování. Tuto úzkou cílovou skupinu musíme oslovit způsobem, na který bude ochotna reagovat. Zároveň se pokusíme k této cílové skupině zařadit další, které se primárně o propagované umělecké …moreAbstract:
The propagation of artwork is a little bit ignored compared to propagation of commercial products in present days. Only the limited group of consumers has an interest in specific artworks, in addition with specific consumer behavior. The specific consumer group has to be addressed in way on which the consumers would react on. Simultaneously we will try to add other consumer groups, which are not primarily …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2010
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/eegwi/
Thesis defence
- Date of defence: 25. 6. 2010
- Supervisor: PhDr. Pavel Čírtek
- Reader: PhDr. Marek Matějka
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
SOCHOR, Filip. \textit{Metodika tvorby a realizace propagačního DVD k medaili „Kursk – 1943“ designéra Otakara Duška}. Online. Bachelor's thesis. Praha: University of Finance and Administration. 2010. Available from: https://theses.cz/id/w8ans2/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Event marketing - nástroj PR pro cílové skupiny zákazníci a zaměstnanci
Gabriela Čebišová -
Prima Cool – jaká je její cílová skupina?
Štěpán Hykš -
Liberecká tvůrčí umělecká Skupina 7
Alena Galuščáková -
Tvůrčí producentská skupina se zaměřením na diváka 65+
Juliána Silvie Slivoňová -
"The (Hollywood) adventure continues on DVD". Praktiky diferenciace a diskursivního rámování hollywoodských filmů na DVD trhu
Pavel Skopal -
Praktiky diferenciace a jejich vliv na vývoj DVD trhu v ČR
Anna Kopecká -
Zpracování teorie a didaktiky florbalu formou výukového DVD
Petra NĚMCOVÁ -
Vytvoření instruktážního DVD záchrany a první pomoci ve vodním prostředí pro studenty vysokých pedagogických škol
Richard MIČAN