Metodika tvorby a realizace propagačního DVD k medaili „Kursk – 1943“ designéra Otakara Duška – Ing. Filip Sochor
Ing. Filip Sochor
Bakalářská práce
Metodika tvorby a realizace propagačního DVD k medaili „Kursk – 1943“ designéra Otakara Duška
Promotional DVD of Medal "Kursk - 1943" designed by Otakar Dušek - Methodology of its Creation and Implementation
Anotace:
Propagace uměleckých předmětů je ve srovnání s propagací komerčních produktů v současné době často opomíjena. O specifické umělecké předměty má zájem pouze malá skupina, která má navíc i své specifické spotřebitelské chování. Tuto úzkou cílovou skupinu musíme oslovit způsobem, na který bude ochotna reagovat. Zároveň se pokusíme k této cílové skupině zařadit další, které se primárně o propagované umělecké …víceAbstract:
The propagation of artwork is a little bit ignored compared to propagation of commercial products in present days. Only the limited group of consumers has an interest in specific artworks, in addition with specific consumer behavior. The specific consumer group has to be addressed in way on which the consumers would react on. Simultaneously we will try to add other consumer groups, which are not primarily …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2010
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/eegwi/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 6. 2010
- Vedoucí: PhDr. Pavel Čírtek
- Oponent: PhDr. Marek Matějka
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Event marketing - nástroj PR pro cílové skupiny zákazníci a zaměstnanci
Gabriela Čebišová -
Prima Cool – jaká je její cílová skupina?
Štěpán Hykš -
Liberecká tvůrčí umělecká Skupina 7
Alena Galuščáková -
Tvůrčí producentská skupina se zaměřením na diváka 65+
Juliána Silvie Slivoňová -
"The (Hollywood) adventure continues on DVD". Praktiky diferenciace a diskursivního rámování hollywoodských filmů na DVD trhu
Pavel Skopal -
Praktiky diferenciace a jejich vliv na vývoj DVD trhu v ČR
Anna Kopecká -
Zpracování teorie a didaktiky florbalu formou výukového DVD
Petra NĚMCOVÁ -
Vytvoření instruktážního DVD záchrany a první pomoci ve vodním prostředí pro studenty vysokých pedagogických škol
Richard MIČAN