Nákupní chování spotřebitele na vybraném trhu – Bc. Adéla Maixnerová
Bc. Adéla Maixnerová
Bachelor's thesis
Nákupní chování spotřebitele na vybraném trhu
Consumer buying behaviour in the selected market
Anotácia:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na analýzu nákupního chování spotřebitelů na vybraném trhu, konkrétně na trhu s kávovary. Trh s kávovary v posledních letech dynamicky roste, a to jak z hlediska objemu prodeje, tak i z hlediska rozmanitosti produktů. Pochopení nákupního chování spotřebitele je pro firmy klíčové pro dosažení úspěchu na trhu. Cílem práce je vytvoření návrhů pro oslovení zákazníků na …viacAbstract:
This bachelor's dissertation deals with analysing consumer purchasing behaviour in a selected market, specifically the coffee machine market. The coffee machine market has been growing dynamically in recent years, both in terms of sales volume and product variety. Understanding consumer purchasing behaviour is crucial for companies to achieve market success. The aim of the work is to create proposals …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 6. 2024
Identifikátor:
https://is.ucp.cz/th/yi5cb/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 9. 2024
- Vedúci: Ing. Štěpán Chalupa, Ph.D.
- Oponent: doc. Mgr. Ing. Karel Chadt, CSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
MAIXNEROVÁ, Adéla. \textit{Nákupní chování spotřebitele na vybraném trhu}. Online. Bakalárska práca. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/w8bnvn/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.University College Prague – University of International Relations and Institute of Hospitality Management and Economics, Ltd.
Bachelor programme / odbor:
Hospitality Management, Tourism and Marketing / Marketing
Práce na příbuzné téma
-
Online impulsive buying behaviour in India
Swaroop Muralinathan -
Influence of social groups on consumer buying behaviour in Ghana
Juana Asamoah Buabeng -
The factors influencing consumer buying behaviour in Indian Civil Aviation Industry
Somya Bhatnagar -
Změny v chování spotřebitele v souvislosti s COVID-19 na trhu s potravinami
Jiřina PANSKÁ -
Zkoumání změn v chování spotřebitelů na trhu s použitým zbožím během krize covid-19
Matej Koyš -
Dopad krize COVID-19 na chování spotřebitele na trhu s potravinami
Soňa Lavičková -
Trh s elektřinou v České republice: Strategie nákupu elektřiny pro výrobní podniky
Jaroslav Jakl -
Analýza spotřebního chování na trhu s oděvy
Silvie Vornayová