Mgr. Kateřina ŠTĚPÁNKOVÁ

Advanced ('rigorózní') thesis

Výzkum kreativity jako ontického a kulturně kritického fenoménu v prostoru výtvarné výchovy

Research of creativity as an ontic and a cultural critical phenomenon in the area of art education.
Anotácia:
Hlavním tématem práce je tvořivost a její podpora ve výtvarném vzdělávání. Teoretická část práce se zabývá soudobými teoretickými přístupy k tvořivosti a vztahem teorie tvořivosti k filosofii současného vzdělávání. Pozornost je věnována především konstruktu tvořivosti, jeho vztahu k výtvarné výchově a podmínkám ovlivňujícím tvořivost. Deskriptivně vedený výzkum zjišťuje osobní postoj učitelů k tvořivosti …viac
Abstract:
The main topic of dissertation is the creativity and its support in the art education. The theoretical part deals with contemporary theoretical approaches to the creativity and relationship between creativity theories and the current philosophy of education. Special attention is paid to the construct of creativity, its relation to the art education and the conditions affecting creativity. Descriptively …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 10. 2015
Zverejniť od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedúci: doc. PaedDr. Pavel Doulík, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

ŠTĚPÁNKOVÁ, Kateřina. Výzkum kreativity jako ontického a kulturně kritického fenoménu v prostoru výtvarné výchovy. Ústí nad Labem, 2015. rigorózní práce (PhDr.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakulta

JAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM

Faculty of Education

Advanced ('rigorózní řízení') programme / odbor:
Primary School Teacher Education / Arts and Crafts for the 2nd Stage of Primary Schools