Prestižní spotřeba v postmoderní společnosti. Mezikulturní průzkum v Itálii, Spojených Státech amerických a Rusku – Bc. Viktoria Myzgina
Bc. Viktoria Myzgina
Bachelor's thesis
Prestižní spotřeba v postmoderní společnosti. Mezikulturní průzkum v Itálii, Spojených Státech amerických a Rusku
Conspicios Consumption In a Postmodern Society. A Cross Cultural Survey In Italy, USA and Russia
Abstract:
Tato bakalářská práce je analýzou pojetí luxusu v rámci postmoderní společnosti a zaměřuje se především na identifikaci motivačních složek, ovlivňujících nákup prestižního zboží, na základě mezikulturních rozdílů ve třech zemích s představiteli románské, americké a slovanské kultury. Do budoucna se očekává, že výzkum vnímání prestižních značek pomůže při tvorbě marketingových strategií pro luxusní …moreAbstract:
This study is an analysis of the concept of luxury in the post-modern society. It focuses primarily on identifying motivational factors, affecting the purchase of prestige goods, on the basis of intercultural differences in the three countries with representatives of the Roman, North American and Slavic cultures. In perspective, it is expected that research on the perception of prestige brands will …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 10. 2011
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/smv8a/
Thesis defence
- Date of defence: 4. 11. 2011
- Supervisor: doc. Mgr. Ondřej Roubal, Ph.D.
- Reader: prof. Ing. František Zich, DrSc.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
MYZGINA, Viktoria. \textit{Prestižní spotřeba v postmoderní společnosti. Mezikulturní průzkum v Itálii, Spojených Státech amerických a Rusku}. Online. Bachelor's thesis. Praha: University of Finance and Administration. 2011. Available from: https://theses.cz/id/w8nepc/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Interpersonální a intrapersonální inteligence dětí a mládeže
Jitka Jaklová -
Luxusní zboží a jeho specifika na čínském trhu
Kristýna Poláčková -
Co se rozumí pod pojmem prestižní spotřeba v ČR
Dominika Kuncová -
Specifika a trendy ve vývoji čínské spotřeby luxusních statků
Barbora Hopp -
Dynamika subkultur v postmoderní společnosti
Jan Bartošák -
NOVÉ PODOBY NÁBOŽENSKÉHO ŽIVOTA V POSTMODERNÍ SPOLEČNOSTI
Adéla PAUKNEROVÁ -
Rituály a tradice ve vnímání studentů vysokých škol
Šárka Sophie Brodská -
"Luxus na tanieri" Kultúrne praktiky produkcie a spotreby luxusu v oblasti stravovania.
Jana Belokostolská