Bc. Michala Křížková

Diplomová práce

Metodika měření a vyhodnocování spokojenosti zákazníků v hotelu Pyramida

Methodology for Customer Satisfaction Measurement and Evaluation in hotel Pyramida
Anotace:
Tato diplomová práce je zaměřena na měření a vyhodnocování spokojenosti zákazníků. Hlavním cílem je zhodnocení způsobu měření a vyhodnocování spokojenosti v organizaci a posouzení úrovně poskytovaných služeb. Následně jsou v diplomové práci navržena zlepšení pro sběr dat a jejich vyhodnocování a návrh opatření pro zlepšení poskytovaných služeb.
Abstract:
This Master´s thesis aims at the Methodology for Customer Satisfaction Measurement and Evaluation. The main objective is to estimate Measurement and Evaluation of Customer Satisfaction in the Company and assess the level of offered services. Subsequently, the thesis proposed improvements for the data collection and their analysis and the suggestion for the improvement of services.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 25. 6. 2011
  • Vedoucí: Ing. Radim Flegl, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Otakar Král, Ph.D., CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní