Postavení Asie v rámci online trhu cestovního ruchu – Michal Kovář
Michal Kovář
Bachelor's thesis
Postavení Asie v rámci online trhu cestovního ruchu
Position of Asia within online tourism market
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá charakterizací Asie a Pacifiku na poli online trhu cestovního ruchu. Cílem bakalářské práce je nejprve vymezit a charakterizovat makroregion Asie a Pacifik v rámci cestovního ruchu a poté zhodnotit klíčové faktory, které ovlivňují pozici Asie na online trhu cestovního ruchu. U jednotlivých faktorů je nejprve dokázána jejich závislost na rozvoji online trhu cestovního …moreAbstract:
This bachelor thesis deals with the characterization of Asia and the Pacific within the online tourism market. The aim of the bachelor thesis is to first define and characterize the macro-region of Asia and the Pacific within the tourism market and then evaluate the key factors that affect the position of Asia in the online tourism market. For individual factors, their influence on the development …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 9. 2020
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/82894
Thesis defence
- Date of defence: 24. 5. 2021
- Supervisor: Martin Vaško
- Reader: Zdenka Petrů
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/82894
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Cestovní ruch a regionální rozvoj
Theses on a related topic
-
Efektivita online marketingové komunikace ve vybrané firmě
Jan Soumar -
Návrh a implementace online systému do cestovní agentury
Ondřej Gongala -
Komunikační online strategie cestovní agentury Invia.cz, s.r.o. při vstupu na nové trhy
Pavlo Pazelskyi -
Návrh a implementace online systému do cestovní agentury
Ondřej Gongala -
Význam a kvalita online distribučních cest CK/CA v ČR
Tereza Paďouková -
Využití nástrojů on-line marketingu pro propagaci cestovní agentury
Vojtěch Nejezchleb -
Budování značky Skompasem.cz pomoci online nástrojů
Filip Janás -
Vliv online reputace na zákazníka v hotelnictví
Karyna Chybova