Postavení Asie v rámci online trhu cestovního ruchu – Michal Kovář
Michal Kovář
Bachelor's thesis
Postavení Asie v rámci online trhu cestovního ruchu
Position of Asia within online tourism market
Anotácia:
Tato bakalářská práce se zabývá charakterizací Asie a Pacifiku na poli online trhu cestovního ruchu. Cílem bakalářské práce je nejprve vymezit a charakterizovat makroregion Asie a Pacifik v rámci cestovního ruchu a poté zhodnotit klíčové faktory, které ovlivňují pozici Asie na online trhu cestovního ruchu. U jednotlivých faktorů je nejprve dokázána jejich závislost na rozvoji online trhu cestovního …viacAbstract:
This bachelor thesis deals with the characterization of Asia and the Pacific within the online tourism market. The aim of the bachelor thesis is to first define and characterize the macro-region of Asia and the Pacific within the tourism market and then evaluate the key factors that affect the position of Asia in the online tourism market. For individual factors, their influence on the development …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 9. 2020
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/82894
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 5. 2021
- Vedúci: Martin Vaško
- Oponent: Zdenka Petrů
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/82894
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / odbor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Cestovní ruch a regionální rozvoj
Práce na příbuzné téma
-
Efektivita online marketingové komunikace ve vybrané firmě
Jan Soumar -
Návrh a implementace online systému do cestovní agentury
Ondřej Gongala -
Komunikační online strategie cestovní agentury Invia.cz, s.r.o. při vstupu na nové trhy
Pavlo Pazelskyi -
Návrh a implementace online systému do cestovní agentury
Ondřej Gongala -
Význam a kvalita online distribučních cest CK/CA v ČR
Tereza Paďouková -
Využití nástrojů on-line marketingu pro propagaci cestovní agentury
Vojtěch Nejezchleb -
Vliv online reputace na zákazníka v hotelnictví
Karyna Chybova -
Online reputace cestovních kanceláří v České republice
Kateřina Kutová