Jan Faltýsek
Bachelor's thesis
Klamavý marketing v automobilovém průmyslu
lying marketing in automotive industry
Abstract:
vysvětlení základních pojmů a specifik klamavého marketingu v automobilovém průmyslu, představení trendů na konkrétních případech, analýza vlastního výzkumu a následné využití těchto poznatků k tvorbě návrhů, které by současné klamavé sdělení předaly neklamafou formouAbstract:
The aim of the bachelor thesis is to propose an effective procedure for advertising announcement, which omit elements of misleading advertising on a concrete example of promotion actions by automomakers.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 5. 2018
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Iva Prokopová
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ŠKODA AUTO a.s., ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.ŠKODA AUTO a.s.
ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Administration and Sales
Theses on a related topic
-
Klamavá reklama v současné rozhodovací praxi
Viktor Šelle -
Klamavá reklama a její projevy v životě
Ivana Nevyjelová -
Klamavá reklama
Jana Šmejkalová -
Klamavá reklama
Tereza Levická -
Klamavá reklama a minimální standardy kvality
Zuzana Hrazděrová -
Klamavá reklama
Jan Voitl -
Klamavá reklama
Lukáš Kalivoda -
Russian Automotive Market: Marketing Strategy for SKODA auto a.s. in 2016-2017
Artur Kornienko
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights