Klamavý marketing v automobilovém průmyslu – Jan Faltýsek
Jan Faltýsek
Bakalářská práce
Klamavý marketing v automobilovém průmyslu
lying marketing in automotive industry
Anotace:
vysvětlení základních pojmů a specifik klamavého marketingu v automobilovém průmyslu, představení trendů na konkrétních případech, analýza vlastního výzkumu a následné využití těchto poznatků k tvorbě návrhů, které by současné klamavé sdělení předaly neklamafou formouAbstract:
The aim of the bachelor thesis is to propose an effective procedure for advertising announcement, which omit elements of misleading advertising on a concrete example of promotion actions by automomakers.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Iva Prokopová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ŠKODA AUTO a.s., ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.ŠKODA AUTO a.s.
ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management obchodu
Práce na příbuzné téma
-
Klamavá reklama v současné rozhodovací praxi
Viktor Šelle -
Klamavá reklama a její projevy v životě
Ivana Nevyjelová -
Klamavá reklama
Jana Šmejkalová -
Klamavá reklama
Tereza Levická -
Klamavá reklama a minimální standardy kvality
Zuzana Hrazděrová -
Klamavá reklama
Jan Voitl -
Klamavá reklama
Lukáš Kalivoda -
Russian Automotive Market: Marketing Strategy for SKODA auto a.s. in 2016-2017
Artur Kornienko
Název
Vložil
Vloženo
Práva