Implementing project management techniques for retail store opening – Robert Steinhauser
Robert Steinhauser
Bachelor's thesis
Implementing project management techniques for retail store opening
Zavedení technik projektového řízení pro otevření maloobchodní prodejny
Abstract:
Cílem tohoto příspěvku je stanovit a připravit podklady pro projekt týkající se rozšiřování stávajícího malého a středního podniku v oblasti maloobchodního prodeje sportovních potřeb, který se přesouvá ze svého současného trhu v Brně na mnohem větší trh v hlavním městě Praze. Tato expanze otevřením nové maloobchodní pobočky rozšíří celkový počet poboček na 3. Příspěvek se nejprve bude zabývat teoretickými …moreAbstract:
This paper aims to lay out and prepare the groundwork for a project regarding the expansion of an existing SME in the sports retail sector as it moves from its current market in Brno, Czech Republic to a much larger market in the Czech Capital, Prague. This expansion, by opening a new retail branch will expand the total number of branches to 3. The paper will first look at and set up the theoretical …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 4. 2024
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Alexandra Zhereb, Ph.D.
- Reader: Lukáš Mazánek, Ing.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTONNEWTON University Group
NEWTON UniversityBachelor programme:
Global Business and Management
Theses on a related topic
-
Zvyšování konkurenceschopnosti podniku ve spolupráci s maloobchodní sítí Partner a.s.
Vít Šafránek -
Podnikatelský plán - rozvoj sítě maloobchodních prodejen s módním zbožím
Luboš Majer -
Redukce a využití potravinového odpadu v maloobchodních prodejnách s potravinami: Případová studie
Lucie Tisoňová -
Marketing maloobchodní jednotky s oděvy
Jakub Špiller -
Vliv nákupního prostředí prodejen s potravinami na zákazníky v seniorském věku
Denisa Rečičárová -
Maloobchodní prodejna jako zážitkové centrum
Anna Litvinchuk -
Vliv nákupního prostředí při koupi vybraných alkoholických nápojů v prodejnách s potravinami
Denisa Kramářová -
Využití Mystery shoppingu při hodnocení maloobchodních služeb v prodejnách společnosti Lindt & Sprüngli CEE s.r.o.
Veronika Hájková