Využití teorie potřeb A. Maslowa v reklamě – Bc. Terezie Braunová
Bc. Terezie Braunová
Bakalářská práce
Využití teorie potřeb A. Maslowa v reklamě
Maslow's „Hierarchy of needs“ utilization in advertising
Anotace:
Psychologie v reklamě využívá poznatků o lidském chování a působí na jedince tak, aby zaujala, přesvědčila a vyvolala potřebu aktivního chování – uspokojení dané potřeby konkrétním produktem. Televizní reklama jako nejmasovější médium působí na nejvíce smyslů a je proto velmi přesvědčivá. Využitím barev, hudby, známých tváří, vyvoláním emocí atd. ovlivňuje konečné rozhodnutí jedince ke koupi určitého …víceAbstract:
The advertisement psychology uses observations on human behavior and influence on a person so that he/she is attracted, convinced and that a need of an active human behavior is induced - which is to meet the specific need with a specific product. The television commercials are the most powerful tool. It influences the most human senses and thus it is very convincing. Using colors, music, popular faces …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2010
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/b4v0d/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2010
- Vedoucí: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.
- Oponent: PhDr. Jiří Němec
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Modern Consumer Psychology and Its Impact on the European Market
Kseniia Golovina -
Vliv pandemie COVID-19 na nákupní chování zákazníků vybrané firmy
Havlíková Havlíková -
Neuromarketing a jeho vliv na nákupní chování spotřebitelů
Kristýna Hörnerová -
Faktory ovlivňující zelené nákupní chování českých spotřebitelů
Bára FIALOVÁ -
Nákupní chování zákazníka na internetu
Monika Mrzenová -
Chování spotřebitele na trhu vybraných doplňků stravy v Jihomoravském kraji
Žaneta Macková -
Reklama a média a jejich vliv na člověka
Anastasija Sirůčková -
Reklama v médiích jako atribut formování spotřebních zájmů a preferencí současné generace seniorů
Zoriana Ostrovska