Barbora VAŇKOVÁ

Bachelor's thesis

Pojetí lidského těla v preprimární výtvarné edukaci

Human body conception in pre-primary art education
Abstract:
Teoretická část zahrnuje základní didaktické postupy ve výtvarné výchově, artefiletické přístupy ve výtvarné edukaci, mapuje konsekvence umělecké a dětské tvorby a věnuje pozornost základním výtvarným technikám. Ty tvoří teoretický rámec praktické části, kterou je výtvarný projekt realizovaný v preprimárním vzdělávání.
Abstract:
The theoretical part deals with basic didactical methods and artefiletical approaches in art education. It also maps the consequences of artworks and children´s artworks and focuses on basic art techniques. These create a theoretical framework of the practical part where the art project is realized in pre-primary education.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 4. 2021
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Supervisor: Mgr. Hana Matuštíková

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

VAŇKOVÁ, Barbora. Pojetí lidského těla v preprimární výtvarné edukaci. Ústí nad Labem, 2021. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakulta

JAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM

Faculty of Education

Bachelor programme / field:
Specialization in Education / Teaching in Pre-schools