Implementace a projektové řízení vývoje mobilní aplikace: případová studie – Mgr. Petr Škorňok
Mgr. Petr Škorňok
Master's thesis
Implementace a projektové řízení vývoje mobilní aplikace: případová studie
Implementation and project management of mobile application development
Abstract:
Práce popisuje aktuálně používané postupy pro vývoj mobilních aplikací s bližším zaměřením na operační systém iOS. Protože ale cesta aplikace ke koncovému zákazníkovi nekončí jen samotnou implementaci, tak jsou dále rozebrány i různé způsoby propagace výsledného produktu. Tyto popsané techniky jsou následně prezentovány na praktické ukázce aplikace OpenShop.io.Abstract:
The present thesis describes currently used methods for mobile applications development with focus on the iOS operating system. Since the process of delivering the application to a customer does not end with mere implementation, the thesis also includes description of various ways of promoting the final product. The described techniques are consequently demonstrated on a practical example.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 1. 2017
Identifier:
https://is.muni.cz/th/gw6hc/
Thesis defence
- Date of defence: 6. 2. 2017
- Supervisor: Ing. Leonard Walletzký, Ph.D.
- Reader: RNDr. Josef Daňa
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Fakulta informatikyMasaryk University
Faculty of InformaticsMaster programme / field:
Applied Informatics / Service Science, Management and Engineering
Theses on a related topic
-
Databázový systém, mobilní aplikace a business plán pro aplikaci PartyBoard
Jan NOVÁK -
Maloobchodní mobilní aplikace jako služba
Bibiána Ťureková -
Podnikatelský záměr pro tvorbu mobilní aplikace
Martin Bozán -
Mobilní aplikace se zaměřením na analýzu dat
Štěpán Kalenský -
Innovations in the Automotive Industry - Implications for management, the subscription model as a new business model and the mobility of the future.
Matthias Achim Teichert -
Consumers´ decisionmaking under Salop´s model: Key study on Starbucks Prague and Richmond business model
Oldřich Kučera -
The use of Hidden Markov model and Markov switching model in a trading strategy
Tomáš Robovský -
Obchodní model internetové aplikace TOMIKUP
Martin Šebek