Positioning značky World Class Czech Republic – Sandra Rakoušová
Sandra Rakoušová
Diplomová práce
Positioning značky World Class Czech Republic
Brand positioning World Class Czech Republic
Anotace:
Ve své diplomové práci "Positioning značky World Class Czech Republic" jsem se zabývala analýzou pozice této značky na trhu pražských fitness center. Z výsledků této analýzy jsem v závěru práce stanovila doporučení k vylepšení marketingové komunikace společnosti World Class. V teoretické části práce jsem charakterizovala pojem marketing, shrnula jsem jeho historii, popsala jednotlivé prvky marketingového …víceAbstract:
My diploma thesis called "Brand positioning World Class Czech Republic" is focused on the analysis of the position of the brand on the Prague market of fitness centers. As the result of this analysis, I conclude my work by the recommendations to improve marketing communication of World Class company. In the theoretical part, I defined the concept of marketing, I have summarized his history, describing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 6. 2010
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/24337
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 1. 2011
- Vedoucí: Milan Postler
- Oponent: Jiří Mikeš
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/24337
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
The effects of brand visual design and communications on brand image and brand preference in wine industry
Anastasiia Savicheva -
The Fiat Brand - Issues and Opportunities of FCA Brand Portfolio Management
Mattia Marmo -
Linguistic Analysis of Brand and Product Names: A Contrastive Study
Jakub Schwan -
Vliv brand experience a brand love na šíření doporučení
Veronika Šupová -
Place Branding, an application to Sardinia. What is the perception of the brand and what is the difference between internal and external stakeholders?
Gian Mario Battaglia -
Digital marketing and ways of increasing brand awareness of clothing brand online
Alla Silanteva -
Influence of sales promotion on brand awareness and customer loyalty of AMUL limited
Anitta Mathew -
Branding – its history and a new challenges, Brand authenticity
Veronika Bodnárová