Digitální nástroje pro zpětnou vazbu nebo vizualizaci vzdělávacího obsahu na ZŠ – Daniel BILAS
Daniel BILAS
Bachelor's thesis
Digitální nástroje pro zpětnou vazbu nebo vizualizaci vzdělávacího obsahu na ZŠ
Digital tools for feedback or visualization of educational content at elementary schools
Anotácia:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na analýzu a hodnocení digitálních nástrojů, které mohou být využity pro poskytování zpětné vazby a vizualizaci výukového obsahu na 2. st. základních škol. Práce se zabývá popisem online nástrojů v obecné rovině, kategorizuje online nástroje do možných skupin a identifikuje klíčové vlastnosti a funkce těchto nástrojů. Výsledkem analýzy bude návrh možného využití vybraných …viacAbstract:
This bachelor thesis focuses on the analysis and evaluation of digital tools that can be utilized for providing feedback and visualizing educational content in the context of the 2nd stage of primary schools. The thesis describes online tools in a general context, categorizes them into possible groups, and identifies key features and functions of these tools. The result of the analysis will be a proposal …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 4. 2024
Zverejniť od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Mgr. Tatiana Havlásková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
BILAS, Daniel. Digitální nástroje pro zpětnou vazbu nebo vizualizaci vzdělávacího obsahu na ZŠ. Ostrava, 2024. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyBachelor programme / odbor:
Information and Communication Technologies with Focus on Education / 3-ict-aj
Práce na příbuzné téma
-
Perspektivní potenciál výukových prostředí typu Massive Open Online Courses (MOOC)
Tereza Votýpková -
Lesson Plans for Online Teaching and Learning
Denisa Hurtíková -
Gamifikace z pohledu designu a vytvoření online výukového průvodce
Monika Příkopová -
Využití online výukových zdrojů ve výuce a v domácí přípravě žáků základních škol
Gabriela JŮZOVÁ -
Využití počítačových her jako didaktického nástroje na základní škole
Karel Picka -
Webové stránky jako digitální nástroj pro výuku informatiky na základní škole
Martin Šalda -
Digitální technologie v práci učitele na 2. stupni základní školy
Dominik MICHALEC -
Měření úrovně digitální gramotnosti u žáků na základní škole
Lukáš HORKÝ