Návrh zvýšení úrovně managementu ve firmě – Ing. Kristýna Hamrlová
Ing. Kristýna Hamrlová
Bachelor's thesis
Návrh zvýšení úrovně managementu ve firmě
The proposal to increase the level of management
Abstract:
Bakalářská práce má za cíl návrh zvýšení úrovně managementu ve firmě. Je rozdělena do dvou částí: teoretické a praktické. V teoretické části vysvětluje autorka pojmy management a manažer, manažerské úrovně a role, funkce managementu, důležitost motivace a vybrané metody a techniky strategického managementu: SWOT analýza, analýza PEST, marketingový mix 4C a 4P a týmová manažerská diagnostika. V praktické …moreAbstract:
The goal of the bachelor thesis is a proposal to increase the level of management in a company. The thesis itself is divided into two parts: a theoretical and a practical part. The author explains the terms management and manager, management levels, roles and functions and the importance of motivation and a few chosen methods of strategic management: SWOT Analysis, PEST Analysis, Marketing Mix 4P, …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 4. 2015
Identifier:
https://is.sting.cz/th/kw9lw/
Thesis defence
- Date of defence: 27. 5. 2015
- Supervisor: doc. Ing. Josef Dobřický, CSc.
- Reader: Ing. Jarmila Beránková, Ph.D.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Akademie StingSting academy
Bachelor programme / field:
Economy and Management / Organization and Management of small and medium sized firms
Theses on a related topic
-
Návrh zvýšení úrovně managementu ve firmě
Dominika Šrámková -
Návrh zvýšení úrovně managementu ve firmě
František Eichler -
Marketingový mix vybraného města
Lenka Kubelíková -
Marketingový mix vybrané společnosti
Samková Samková -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Viktoriia Cherepkova -
Marketingový mix společnosti Marks & Spencer
Beránková Beránková -
Marketingový mix vybraného podniku
Michael Hanuš -
Marketingový mix vybrané společnosti
Markéta Svatošová