Výtvarná výchova a hra z pohledu teorie objektních vztahů – Pavel VYSUŠIL
Pavel VYSUŠIL
Diplomová práce
Výtvarná výchova a hra z pohledu teorie objektních vztahů
Art Education and Play from the Viewpoint of the Object Relations Theory
Anotace:
Tato práce si klade za cíl podrobně prozkoumat a klasifikovat fenomén hry a její vztah k výtvarné činnosti a edukaci. Jako první východisko využívá pohledu obecné a vývojové pychologie. Důraz je kladen na formální a funční vymezení pojmu hry. Tuto teoretickou základnu pak rozšíříme a konfrontujeme s pohledem hlubinné psychologie. Teorie rozvýjená hlubinnou psychologií lépe a podrobněji objasňuje spojení …víceAbstract:
This work aims to explore the phenomenon of play in detail and classify its relationship to artistic activity and education. As its starting point it uses the paradigm of general and developmental psychology with an emphasis on the formal and functional definition of the term play. This theoretical background will then be widened by- and confronted with the viewpoint of the depth psychology. The theories …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Karel Řepa, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
VYSUŠIL, Pavel. Výtvarná výchova a hra z pohledu teorie objektních vztahů. Č. Budějovice, 2019. diplomová práce (Mgr.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Pedagogická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základních škol
Práce na příbuzné téma
-
Studie stávajících kancelářských prostor ústředí společnosti AreaTZB a.s. v Dobřichovicích
Nikola KOLÁŘOVÁ -
Digitální hra - umění, nebo řemeslo?
Petr Eric Hofmann -
Princip hry v umění a ve výtvarné pedagogice (hra jako metoda a forma výuky)
Jana Ovčáčková -
Autorská didaktická desková hra pro výuku dějin umění
Hana Drnovská -
Umění a hra aneb naučnou stezkou hezky pěšky
Aneta Havrdová -
"Umíme vnímat umění?" Didaktická hra k poznání výtvarného umění
Andrea VAŠÍČKOVÁ -
Hra na varhany ve vybraných základních uměleckých školách okresu Hodonín
Alžběta Plachá -
Orchestrální hra z pohledu houslisty
Terezie Vargová
Název
Vložil
Vloženo
Práva