Adéla Bestová

Diplomová práce

Marketingová strategie zaměstnaneckých programů ve společnosti Telefónica Czech Republic,a.s.

Marketing strategy of employee programmes in Telefónica Czech Republic, a.s.
Anotace:
Diplomová práce obsahuje popis specifik marketingu služeb a marketingových strategií z hlediska teorie. Cílem diplomové práce je analýza marketingové strategie ve společnosti Telefónica Czech Republic, a.s. včetně doporučení do budoucna. Práce se dále zabývá situační analýzou a popisem konkurenčního prostředí. Důležitý je i popis trhu telekomunikací a ekonomické situace v ČR.
Abstract:
This thesis describes the specifics of marketing of services and marketing strategies in terms of theory. The aim of the thesis is to analyze the marketing strategy of Telefónica Czech Republic, a.s. including recommendations for the future. It also focuses on situational analysis and description of the competitive environment. A development of the telecommunications market and economic situation in …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 10. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 6. 6. 2012
  • Vedoucí: Milan Postler
  • Oponent: Vladimíra Khelerová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/31144