Mgr. Jiří TELLER

Bakalářská práce

Intertextualita a literární archetypy v reklamních textech

Intertextuality and Archetypes in Advertising
Anotace:
Cílem práce je ukázat proces intertextuality v reklamě.Základem intertextuality je slovo.Intertextualita je silným prostředkem manipulace v reklamě.Reklama je charakteristická svou persvazivitou.Teoretická část zachycuje proces vnímání reklamy,V této části jsou představeny dimenze vědních oborů,které jsou základem pro intertextualitu.V analytické části je prezentován proces intertextuality.Nejnosnějšími …více
Abstract:
The aim of this work is to show proces of intertextuality in the advertising.Intertextuality is based on word.Intertextuality is strong mean of manipulation in advertising.Advertising is a tape of funktional style charakterised by its persuasive intention.The theoretical part explain the process of perception of advertising.It analyses the charakters and dimensions of the sciences as roots of intertextuality …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 8. 2009
Zveřejnit od: 14. 8. 2009
Identifikátor: 7524

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 25. 8. 2009
  • Vedoucí: PhDr. Zdeněk Křížek

Citační záznam

Jak správně citovat práci

TELLER, Jiří. Intertextualita a literární archetypy v reklamních textech. Zlín, 2009. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 14. 08. 2009

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 14. 8. 2009 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.