Intertextualita a literární archetypy v reklamních textech – Mgr. Jiří TELLER
Mgr. Jiří TELLER
Bachelor's thesis
Intertextualita a literární archetypy v reklamních textech
Intertextuality and Archetypes in Advertising
Anotácia:
Cílem práce je ukázat proces intertextuality v reklamě.Základem intertextuality je slovo.Intertextualita je silným prostředkem manipulace v reklamě.Reklama je charakteristická svou persvazivitou.Teoretická část zachycuje proces vnímání reklamy,V této části jsou představeny dimenze vědních oborů,které jsou základem pro intertextualitu.V analytické části je prezentován proces intertextuality.Nejnosnějšími …viacAbstract:
The aim of this work is to show proces of intertextuality in the advertising.Intertextuality is based on word.Intertextuality is strong mean of manipulation in advertising.Advertising is a tape of funktional style charakterised by its persuasive intention.The theoretical part explain the process of perception of advertising.It analyses the charakters and dimensions of the sciences as roots of intertextuality …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 8. 2009
Zverejniť od: 14. 8. 2009
Identifikátor:
7524
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 8. 2009
Citační záznam
Jak správně citovat práci
TELLER, Jiří. Intertextualita a literární archetypy v reklamních textech. Zlín, 2009. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 14. 08. 2009
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 14. 8. 2009 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / odbor:
Media and communication studies / Marketing communications
Práce na příbuzné téma
-
Rétorika a klíčové pojmy soudobého politického radikalismu na Blízkém východě - historická východiska a aktuální interpretace
Jakub KYDLÍČEK -
Šambhalský mýtus ve videopříspěvcích
Zdeňka Sýkorová -
Mýtus a mytologie v díle J. R. R. Tolkiena
Zbyněk Budný -
Mýtus Karla Marxe v sociálně demokratickém milieu Předlitavska 1889-1914
Jaromír Sobotka -
Mýtus trpícího umělce
Tibor Kotlár -
Mýtus v evropské integraci: průzkum odborné literatury
Kristýna Motyčáková -
Alternativní řezníci v Česku - realita či mýtus?
Agnieszka Buchtová -
Mýtus o Persefoně a jeho sociální aspekty: výukový program pro žáky základních škol s prvky dramatické výchovy
Zuzana Matonohová